Fer fotos com fa dos segles; com crear una empresa que fa cosmètics a mida i el fenomen de la intraprenedoria
- Fer fotos com fa dos segles
- Creadores d’una empresa de cosmètics a mida
- Txell Costa ens explica què és la intraprenedoria
Fer fotos com fa dos segles
Avui al món es fan milions de fotografies per segon i tots podem captar la realitat de manera instantània. La digitalització i la democratització de la imatge han portat a un grup de joves a fer tot el contrari: mirar enrere i descobrir les virtuts de capturar el moment tal i com ho feien els pioners de la fotografia fa dos segles. I s'hi guanyen la vida!
Fer fotos com fa dos segles
Creadores d’una empresa de cosmètics a mida
Entrevistem dues emprenedores provinents del sector de l'estètica i la farmàcia que ens expliquen com han creat la seva pròpia marca de cosmètics a mida, després de deixar, per diverses causes, les seves feines anteriors. Amb la nova empresa creen perfums, cremes i xampús per encàrrec i han aconseguit fer-se un lloc en un mercat cada vegada més competitiu.
Creadores d¿una empresa de cosmètics a mida
Txell Costa ens explica què és la intraprenedoria
La consultora Txell Costa, autora del llibre “Working happy”, ens explica què és la intraprenedoria i per què l’hem de practicar. Ella s’autodefineix com una “llebre empresarial”.
Txell Costa ens explica què és la intraprenedoria