Enlaces accesibilidad
Economía

EasyJet i British Airways connectaran Menorca i el Regne Unit des de març del 2023

  • Optimisme a la primera jornada de la World Travel Market
  • Oferir Menorca els 365 dies de l'any

Por
El Consell de Menorca està satisfet amb aquestes noves connexions amb el Regne Unit
El Consell de Menorca està satisfet amb aquestes noves connexions amb el Regne Unit

La World Travel Market transcorr a Londres en un ambient d'optimisme. La delegació de la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM), encapçalada per la presidenta del Consell Insular, Susana Mora, i la directora insular de Promoció Turística i Fons Europeus, Laura Ruiz, tanca la primera jornada a la World Travel Market de Londres destacant unes dades molt positives en matèria de connectivitat.

Per a 2023, dues companyies aèries tenen previst avançar un mes l’operativa de connexions de Menorca amb Regne Unit en comparació a aquest any 2022.

Easyjet i British Airways

En concret, Easyjet i British Airways estrenaran connexió la darrera setmana del mes de març des dels aeroports de Luton i Gatwick, respectivament, quan enguany varen començar els vols la primera setmana d’abril.

Pel que fa a la resta de companyies aèries que enllacen Menorca amb Regne Unit mantenen l’inici d’operacions respecte el 2022 al mes d’abril i, en alguns casos, al mes de maig, un calendari que enguany ja s’ha avançat respecte d'anys anteriors.

Tot i que les companyies no han donat a conèixer encara el volum total de seients que posaran a disposició per volar a l’illa el 2023, tot apunta que es mantindrà en uns paràmetres similars als actuals.

Menorca: destinació de 365 dies

L'esforç de l’administració per tancar acords de comàrqueting per impulsar la connectivitat d’hivern

Per a la presidenta del Consell, “aquests primers indicadors sobre com es presenta l’any 2023 posa damunt la taula com la feina que s’està fent per a la desestacionalització té efecte i com l’esforç de l’administració per tancar acords de comàrqueting per impulsar la connectivitat d’hivern també té una incidència positiva a l’hora de reforçar el posicionament de la marca Menorca en mercats tant estratègic com el britànic”.

Susana Mora afirma que s’ha de continuar treballant per donar a conèixer les experiències que ofereix la destinació els 365 dies a l’any, en àmbit com el turisme actiu, la natura, la gastronomia o la cultura, per generar demanda en el mercat britànic i que les pròpies companyies vegin atractiu i interessant establir i consolidar una operativa de rutes durant tot l’any.