Reunim a diversos experts per descobrir quina és la complexitat de les aules i de quina manera els educadors poden acompanyar millor als seus alumnes
Han canviat la societat, els infants i adolescents, i el que aquests senten davant del que passa, per tant, també es necessiten recursos nous. Els professionals de l'educació, entre ells, mestres i professors, estan buscant noves maneres de fer per poder atendre més bé als seus alumnes i regular o modificar algunes actituds que de vegades són disruptives a classe. La Cristina Gutiérrez, educadora emocional i directora de La Granja - Ability Training Center, diu que en aquest àmbit cada cop més complex i esgotador, el repte del benestar emocional a l'escola és una necessitat vital. Per això ha decidit que aquest any el cicle de conferències gratuïtes #Emotour, dirigides al món educatiu, estigués enfocat a oferir reflexions i recursos que els ajudessin, però que també els inspirés. A la jornada hi participen el pedagog i president de la REEM (Red Internacional de Educación Emocional y Bienestar), Rafael Bisquerra, que és un gran expert en intel·ligència emocional i aprenentatge, i la psicòloga Claudia Tecglen, que va néixer amb paràlisis cerebral infantil i amb el pronòstic de que viuria en un estat vegetal. Amb els tres conversem sobre la importància de la mirada dels mestres, la necessitat d'atendre la discapacitat com una oportunitat de riquesa cultural i educativa, i els plantegem quines solucions poden aportar a la pràctica a dins de les aules