El resultat és un ombrívol retrat de la primera economia mundial, assetjada per la concentració de riquesa en unes poques ciutats, i l'empobriment i aïllament de la resta.
Enmig de l'enorme èxit i la creixent posició de poder d'Amazon, les vendes del qual es van disparar un 40% durant la pandèmia, els consumidors "haurien de pensar amb més cura i saber quines són les conseqüències d'aquest clic".
Així ho va apuntar en una entrevista Alec MacGillis, periodista i autor d'un llibre sobre com la companyia que va fundar Jeff Bezos ha redefinit l'economia estatunidenca.
La recerca de MacGillis, recollida en "Fulfillment: Winning and Losing in One-Clic America" (Culminació: Guanyar i perdre als EUA d'un sol clic)", reflecteix l'impacte del gegant del comerç electrònic en les últimes dues dècades en tot el país: des d'Austin (Texas) a Seattle (Washington), passant per Youngstown (Ohio) i la capital estatunidenca, Washington.
El resultat és un ombrívol retrat de la primera economia mundial, assetjada per la concentració de riquesa en unes poques ciutats, i l'empobriment i aïllament de la resta.