Turísme de Barcelona llança "Barcelona com mai abans", la campanya promocional destinada al públic nacional i internacional
La ciutat de Barcelona llança "Barcelona com mai abans", la primera campanya promocional de Turisme de Barcelona destinada al públic nacional i internacional des de l'inici de la pandèmia. Una campanya que reivindica Barcelona com una de les millors destinacions urbanes del món i que té l'objectiu d'incitar a redescobrir la ciutat després del confinament, una Barcelona més viva, diversa i sostenible.
Està adreçada especialment als visitants del mercat domèstic i europeu: espanyols, francesos, italians i alemanys. Aquesta s'estendrà des del mes de maig fins al desembre i s'espera que arribin al voltant de 2 milions de turistes a l'estiu. L'any 2019 van arribar-hi 5 milions.
Amb el clam "Barcelona com mai abans" la campanya vol reactivar l'economia del visitant i aprofitar el context actual per fer un reposicionament turístic i d'identitat. A través d'un vídeo trencador, inspirador i motivador Dani Orviz, poeta i vídeo-artista posa veu a una història sobre la recuperació i activació de la ciutat després del confinament. La campanya vol ressaltar la qualitat de vida de Barcelona i els seus valors, com la creativitat, la innovació, el disseny, la vida cultural i la sostenibilitat que la converteixen en una destinació polifacètica, i única al món.
La campanya incideix en fer de la Gran Barcelona una destinació aspiracional i transformadora que ofereixi motius de pes perquè els visitants visquin la ciutat, s'enamorin d'ella i la recomanin a la tornada.