Un centre d'estètica estafa suposadament 400 clients
- L'empresa ha tancat els 4 locals a Catalunya sense previ avís i sense explicacions i els clients no han rebut el tractament ni els diners
- Consum està realitzant les gestions corresponents per a saber la situació de l'empresa i recomana els afectats tractar de posar-se en contacte amb ella
L'Agència Catalana de Consum investiga una possible estafa a més de 400 persones a través d'una cadena d'establiments d'estètica, Med&Laser, que ha tancat les clíniques a Catalunya. Els clients haurien perdut els diners o s'han quedat a mitges amb tractaments ja contractats. Consum està realitzant les gestions corresponents per a saber la situació de l'empresa, ja que ha desaparegut sense deixar cap rastre.
Aquest centre de tractaments làser i corporals es trobava al Centre Comercial d'Alcampo de Sant Boi (Baix Llobregat), així també com en altres sucursals de la mateixa empresa en diferents poblacions catalanes.
Sense diners i sense tractament
De cop i sense avís, Med&Laser ha tancat les quatre clíniques que tenia a Catalunya i més de 400 clients s'han quedat sense tractament i sense els diners. Alguns havien pagat per avançat i altres amb un finançament per quotes i han confirmat que el tancament ha estat sobtat i "sense avisar ningú".
Una de les afectades és Cristina Moreno, qui assegura que va finançar 1.250 euros sense interessos per un tractament de depilació làser. Segons ella, a la quarta de les 12 sessions, va començar a sospitar de l'empresa d'estètica quan no li van donar les ulleres de protecció.
Primer pas, reclamar a l'empresa
L'ajuntament de Sant Boi, on es trobava un dels centres, han empatitzat amb les víctimes i han donat una sèrie de pautes per fer front a la situació. Els afectats que havien pagat els tractaments sense haver-los rebut haurien de recopilar tota la informació d'aquesta empresa i el servei que suposadament oferia, com contractes, factures i publicitat, per a posteriorment reclamar en l'adreça de correu electrònic de Med&Laser.
L'Agència Catalana del Consum també recomana que, abans de presentar-los una reclamació, primer ho facin per escrit a l'empresa i al banc.