Enlaces accesibilidad
Fins a 1.800 euros

Coldplay: el fenomen de la revenda d'entrades

Per
Coldplay: el gran negoci de la revenda d'entrades

La banda britànica Coldplay va pel camí de convertir-se en el gran fenomen de l'estiu sense ni tan sols haver posat un peu a l'escenari. En un temps record, ha venut les 200.000 entrades pels 4 concerts que té programats al mes de maig l'Estadi Olímpic Lluís companys de Barcelona.

La promotora del grup destaca que mai s'havien omplert 4 concerts seguits a aquest mateix escenari, ni tan sols Bruce Springsteen, ho havia assolit tot i la gran tirada a la capital catalana. Ara però, les xarxes bullen, com mai, per aconseguir una d'aquestes entrades a la revenda.

Eufòria per la revenda

Milers de persones esperaven puntualment la sortida a la venda de les entrades, a les 10 del matí: el resultat van ser cues virtuals de fins a mig milió de persones. I per a molts dels que van tenir paciència, l'esperança es va fondre quan, després de fer la cua, no en quedaven de disponibles, o tan sols les més cares, d'uns 300 euros.

Ara, un cop exhaurides les entrades, alguns sondegen els webs de revenda, on, en la majoria de casos, multipliquen com a mínim, per dos, el preu original. Viagogo és un dels portals més populars, tot i que algunes productores alerten que no sempre és fiable. El concert de Coldplay a Barcelona és l'esdeveniment que els usuaris més han buscat, i els preus oscil·len entre els 280 i els 400 euros, però poden arribar als 1.800.

Queixes per estafes a les xarxes

Les xarxes socials, especialment Twitter, també s'han convertit en una plaça de mercat: tan sols cal buscar "Coldplay Barcelona", i apareixen desenes de publicacions amb ofertes i demandes, algunes especificant fins el número del seient o demanant-ne dues que estiguin juntes. D'altra banda, també les xarxes han estat el contenidor de les queixes dels menys afortunats, a algun dels quals fins i tot, l'haurien estafat.