Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

Conmoción en Ourense, trala morte dun rapaz de 3º da ESO, aplastado polo muro dos vestiarios. E moitas preguntas, porque rapaces e familias apuntan que xa se denunciara o deterioro das instalacións deportivas, pero o centro e a Xunta aseguran que non tiñan coñecemento de deficiencias. O xulgado xa ordenou informes periciais e tomas de declaración pra tratar de esclarecelo, mentres un equipo de psicólgos atende ós compañeiros pra axudalos a asumi-lo sucedido.

Unha investigación determinará as causas da caída da parede que matou a un alumnos do instituto ourensán do barrio do vinteún. As clases van continuar pero un equipo de especialistas desprazarase o centro para dar apoio psicolóxico ós rapaces.
No xuizo do Alvia... hoxe está citado o xefe de maquinistas de Ourense que antes do descarrilamento xa alertara da perigosidade da curva da Grandeira.
E saiban que hoxe se fai unha proba en catro concellos ourensán dun sistema de alertas ante unha posible emerxencia ou catástrofe

Conmoción a desta tarde tras coñecer a triste nova do falecemnto dun menor en Ourense tras derrubarse unha parede nos vestiarios do instituto de secundaria Julio Prieto Nespereira, tamén coñecido como intituto sexto. O menor tiña 15 anos e estudaba terceiro da ESO.


En Santiago, hoxe celebrouse unha nova sesión do xuizo polo descarrilamento do Alvia. O primeiro en comparecer foi o interventor do tren, Antonio Martín Marugán. Tamén estaba citado o maquinista que lle deu o relevo en Ourense a Francisco José Garzón, un dos dous acusados no xuizo.
 

La declaración más esperada en el juicio por el accidente del Alvia ha sido la del interventor que iba en el tren. A pesar del testimonio de varios policías, asegura que no negó haber llamado al maquinista, sino que olvidó contárselo a los agentes. Segun el conductor, esa llamada de 100 segundos le distrajo cuando enfilaba la curva de Angrois y le impidió adecuar la velocidad, antes de descarrilar. El testigo ha negado sentirse responsable, porque no sabía en qué punto del trayecto estaba.

Foto: Álvaro Ballesteros / Europa Press

Medio cento de empresas do sector do metal están pensando en pechar plantas ou eliminar turnos de traballo polo alto custo da enerxía. A Asociacion de Industrias do Metal calcula que máis dun milleiro de traballadores que poderían verse afectados senon se toman medidas inmediatas.

A CIG anuncia mobilizacións para demandar uns salarios máis altos para os traballadores públicos. Considera insuficiente o 4 por cento de suba anunciada por Facenda porque acumulan un 30 por cento de perda de poder adquisitivo desde a anterior crise econímca.

O río Lérez normaliza o caudal pero Ence non está en condicións de reanudar a actividade. Celulosas ten rota a tubaxe de captación de auga. A fábrica leva tres meses parada.

No Día Nacional do Dano Cerebral, doentes e asociacións reclaman máis medios públicos. Inciden na importancia de poder desenvolverse de forma autónoma e nas mellores condicións posibles.

O tempo. chega una nova fronte... polo tanto agárdanos unha tarde de vento e chuvia.

El interventor del tren Alvia, que descarriló el 24 de julio de 2013 dejando 80 muertos y 145 heridos, Antonio Martín Marugán, ha asegurado que en el momento en que se llamó al maquinista, antes de producirse el accidente no sabía en qué punto kilométrico estaba, ni si estaban pasando por una recta o una curva. En todo caso, Martín Marugán ha dejado caer que si las consecuencias las "previese", ese hecho no se habría producido y ha asegurado que no negó la existencia de esa comunicación con el maquinista, sino que en ese momento no la recordaba, con un sucinto: "No negué, no lo dije".

Foto: El invertentor del Alvia que descarriló en Santiago el 24 de julio de 2013, dejando 80 muertos y 145 heridos, a su llegada al juicio. Álvaro Ballesteros / Europa Press

Os familiares dos mariñeiros que morreron no naufraxio do Villa de Pitanxo conseguiron a unanimidade dos grupos na eurocámara en apoio ás súas demandas. A Xefa de seguridade no mar anunciou que España contrarará os medios para realizar unha prospección ó barco afundido en Terranova, pero xa haberá que deixar pasar o inverno.
No xuizo do Alvia, hoxe declara o interventor, despois de que os policías aseguraran que por dúas veces negou que mantivera unha conversa telefónica previa ó accidente co maqinista.
As estradas deixannos outra víctima mortal. Un veciño de Monterrei, en Ourense, faleceu ó perder o control do coche e caer desde unha pista forestal a autovía A-52.
O tempo.
Continúa a influencia da borrasca e o vento do sur. As temperaturas aínda poden subir algún grao.
 

En el juicio por el accidente del tren Alvia en el que murieron 80 pasajeros, han empezado a declarar los testigos, entre ellos varios policías nacionales. Uno de los agentes ha contado que el interventor ocultó la llamada que hizo al maquinista poco antes del descarrilamiento.

De hecho, a preguntas del Ministerio Fiscal y varios de los abogados de las acusaciones, ha dicho que "no le constó" por ninguna de las declaraciones practicadas dicha llamada, sino que tuvo conocimiento de la misma el día 31 de julio, una semana después de los hechos, a través del registro telefónico.  Foto: Álvaro Ballesteros / Europa Press