Enlaces accesibilidad
arriba Ir arriba

A zona onde se produciu o acidente de tren en santiago vai recuperando a normalidade. Esta mañá comezaron a circular os primeiros convois pola via 2 do AVE // O numero de mortos no acidente é de 78. 6 corpos seguen sen identificar. Son os ultimos datos ofrecidos pola policia cientifica, que destaca a complexidade dos traballos de identificación // As mostras de dor e de solidariedade coas vítimas non deixan de repetirse.As institucións galegas gardaron hoxe un minuto de silencio diante das instalacións do Parlamento e da Xunta. 26/07/13

Pouco a pouco vai recuperando a normalidade a zona onde se produciu a traxico acidente de tren o pasado mercores. Esta mañá comezaron a circular os primeiros convois pola via do AVE, a via 2. A outra, a mais proxima ao talude pola que circulaba o tren Alvia sinistrado, segue pechada e prevese que se abra ao trafico mañá sabado // O numero de mortos no acidente é de 78 persoas. Deles, 6 corpos seguen sen identificar. Son os ultimos datos ofrecidos hai pouco mais de unha hora pola policia cientifica, que destaca a complexidade dos traballos de identificacion. Os familiares da vitimas viven con maxima angustia as horas de espera no edifico CERSIA do concello de santiago, situado no barrio de san lazaro // Hai 81 persoas hospitalizadas, das que 31 o estan en estado critico. Destas, 3 estan ingresadas nas unidades de coidados intensivos de pediatria. Son os datos ofrecidos hai unha hora pola conslleria de sanidade. 26/07/13

Familiares y amigos de las víctimas que aún permanecen sin identificar acuden sin descanso al edificio habilitado como centro de atención para buscar algún dato sobre los suyos. Están desesperados y agotados por la incertidumbre.

Pouco a pouco vai recuperando a normalidade a zona onde se produciu a traxico acidente de tren o pasado mercores // O numero de mortos no acidente é de 78 persoas. Deles, 6 corpos seguen sen identificar. Hai 81 persoas hospitalizadas, das que 31 o estan en estado critico. 26/07/13

Tempo revolto segundo as prediccións de cara á fin de semana. As nubes e as choivas, moderadas de cara a xornada do domingo, serán as protagonistas nas próximas horas. 26/07/13

La Policía Científica ha reducido por el momento el número de fallecidos en el accidente de tren de Santiago de Compostela a 78, dos menos de los que se dijeron este jueves. De ellos, faltan aún seis cuerpos sin identificar. Los nuevos datos los ha ofrecido en rueda de prensa el comisario general de la Policía Científica, Antonio del Amo, quien ha explicado que en este tipo de accidentes, con fragmentación de cuerpos, las cifras pueden variar porque dos restos que se creían de dos víctimas diferentes en un principio acaban siendo de la misma persona. De momento, trabajan sobre "78 cadáveres, 72 identificados dactilarmente y hay en teoría seis cadáveres que siguen sin identificar", ha informado. El máximo responsable de la Policía Científica ha subrayado, no obstante, que los datos siguen siendo provisionales y que la cifra puede seguir variando (26/07/2013)

Uno de los cuatro niños ha abandonado la uvi y 178 personas han sido atendidas. María cortés, médico de urgencias, cuenta cómo se trasladó al hospital sin estar trabajando para prestar apoyo ante la catástrofe. Según, María Cortés, medico de urgencias del Hospital Clínico de Santiago, sobre todo se están tratando "traumatismos craneales, torácicos y múltiples fracturas". (26/07/2013)

ADIF ya ha restablecido el tráfico ferroviario por dos de las vías que han permanecido cerradas tras el accidente de tren Alvia, en las proximidades de Santiago de Compostela, y mañana se abrirá la vía en la que se produjo el descarrilamiento. Entre tanto se investigan las causas que han provocado el siniestro. Tratamos en Radio 5 estos datos con Felix Díaz, secretario federal del sector ferroviario y servicios turísticos de UGT.

Hoy podría prestar declaración el maquinista del tren Alvia que descarrilaba en la tarde noche del miércoles 24 de julio de 2013, dejando 80 muertos y casi un centenar de heridos, 32 de ellos en estado crítico. Nos vamos en directo hasta el pabellón donde se ha improvisado el tanatorio.

El maquinista Mariano Alfambra explica en 'La Noche en 24' cómo en el tramo del accidente de tren en Santiago de Compostela, el Alvia debe pasar de circular a 200 kilómetros por hora a hacerlo a 80 km/h, con la circunstancia añadida de que esa parte del recorrido es de transición entre los dos sistemas de seguridad: a cuatro kilómetros de la estación se desactiva el sistema automático del AVE para pasar al convencional, basado en balizas que deben estar instaladas a pie de vía y de la que se carece en ese punto concreto.