Jose Enrique Abuín, O Chicle, volveu esta mañá a sentar no banco. Na Audiencia da Coruña compareceu o asesino de Diana Quer acusado de violar presuntamente á súa cuñada cando ésta era menor, feitos que él negou.
Unha xornada intensa nos xulgados Galegos, onde tamén declararon maquinistas de Renfe polo Xuizo do Alvia. Un deles confirmou que todos estaba ao tanto do risco na Curva da Grandeira.
El recluso José Enrique Abuín Gey, El Chicle, condenado a prisión permanente revisable por el crimen de la joven Diana Quer en 2016, se ha declarado este martes no culpable en el juicio por la presunta agresión sexual cometida contra su cuñada en 2005 cuando esta era menor de edad y ella ha asegurado en el primer día de juicio que la agredió "cuchillo en mano". Sobre el caso concreto, por el que la Fiscalía y la acusación particular solicitan quince años de prisión, ha negado haber visto a su cuñada durante la mañana del 17 de enero de 2005, cuando se produjeron los supuestos hechos y ella tenía 17 años.
Foto: José Enrique Abuín Gey alias El Chicle, culpable del asesinato de Diana Quer, se sienta en el banquillo de los acusados por una supuesta agresión sexual a su cuñada en enero de 2005. EFE/Cabalar.
Varios asuntos xudiciais centran hoxe a nosa atención. En Santiago, reanúdase o xuizo do Alvia coa declaración de varios maquinistas. Na Audiencia provincia da Coruña novo xuizo ó Chicle neste caso acusdo de violar á súa cuñada, anos antes de agredir sexualmente e matar a Diana Quer. O último asunto lévanos Muimenta: o tribunal superior de Galicia ordena repetir o xuizo que condenou a prisión permanente revisable á muller por matar á súa filla.
E contarémoslles as novidades da últim operación contra o tráfico de droga en Pontevedra.
Deportes: O presidente do Lugo despide ó adestrador Hernán Pérez.
O tempo: Hoxe continuaremos baixo os efectos das borrascas que circulan polo Atlántico norte e que achegarán un sistema frontal pola tarde, con vento e chuvia...
El enigma sobre el origen de Colón continúa. Ahora intentan descubrir si era gallego. En una iglesia de Vilagarcía de Arousa se han exhumado los restos de un noble gallego a quien vinculan con el Almirante. El ADN dirá si eran familia o no. El objetivo, intentar demostrar la posible relación del noble con Cristóbal Colón y sustentar con pruebas genéticas la teoría de que el descubridor era gallego.
Reivindicar la importancia de las mujeres filósofas a lo largo de los tiempos. Es el proyecto que ha puesto en marcha el Consello da Cultura galega. Su propusta es "As Sophias", una serie web de ficción de siete capítulos en los que se aborda con pasión y humor las aportaciones de pensadoras que fueron invisibilizadas por la historia.